今日因為琴日 ga 野...所以就喊啦...喊完之後...就去左睇環保花生蘇...好好睇呀...之後咪去左反反啦...mon mon 話有 d 低低地喎...所以我咪同 suki 去反囉...反到咁上下...咪去睇人打波囉...細佬呀嗎...跟住又喊...連 miss ng 都問咩事...唉...衰都係果隻朱...妖...跟住咪同晴晴...映映...詩顈佢地去左 apm ga green box 求唱 K 囉...哈哈...反得好開心呀...反反下...映映條仔泥左呀...我地咪去左個公園仔度反...映映仲同佢條仔咀咀呀...哈哈...


| • | 2006-10-14 |
| • | 轉左板啦... |
| • | 2006-10-04 |
| • | 2006-09-30 |
| • | 2006-09-28 |

