Cursor by www.Soup-Faerie.Com
文字

Emily993
暱稱: 阿關
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-28
激死
2007-11-20
祝SK所有畢業生,,,前程...
唉,知人口面不知心
文章分類
全部 (72)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 72
留言總數: 87
今日人氣: 2
累積人氣: 3209
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 12 日  星期四   晴天


舅舅的婚禮......

    我前幾日,去左舅舅的婚禮,在酒店...(好冷~)去到好悶.....無咩野做,在溫書,點知太噪....溫唔到!叫啊媽,她總是只有一句 說話「我好忙,食下野先啦!」.....我就是這樣見到佢不斷走來走去!早知我就去到前做功課啦,等我還咁努力,在學校做哂d功課...==之後入席時都9:00pm啦!好晚,之前因食左好多野,唔多餓,但d野好似好好味!so食左不少,d菜上到中間經已食唔到啦!之前還睇到一些我舅舅小時的相,好好笑!!kaka~~但搞搞下,11多才開始回家,一邊乘的士,一邊....(釣魚中)

**可愛的BB(^^),我表弟,得幾歲,超得意......>.<

前果兩日,科學課派卷,心心、恩,都幾高分,可惜我同x就比較低分!(我怕x 佢介意我講佢,so我用代詞..)x本來她話她自己可能不合格!但我相信唔會的!後來,佢話都合格,我同心心,就立刻拍掌..(拍掌的意思係我們全組都合格,很利害!也為到佢也合格而高興,唔係因為XXY呀...)可惜佢卻誤會了我們..==''唉~!就是這樣...佢就嬲左我地!      +sor呀+

今早,校長時間.....好好笑!鬼故變成笑話!(笑中帶點無奈...==)今日日文班分食蛋......好多人無備課!...唉!

放學去左電腦室,恩話PRINT野,點知print唔到,見到busy做心理測驗,笑死我地...keke...//`~~!

放學同心心、恩去買野食!本來只係打算野餐,but lily佢地想BBQ....不過,算啦!無所謂啦!之後買左$80幾元野!回家時,恩同心竟然搶野.....==心心還........

芷君嬲左42果班人,我同區姍講左D罰佢地的辦法,點知區姍真係講,個某某竟然肯做!意想不到!好似好好笑,個就搞到君有D想CRY...好心D男仔唔好這樣懶啦,碳這樣重的,就唔好叫女仔拎啦!唉~!等明天睇好戲先...KAKA~~

好耐無同LING LING、區佢談天啦!(雖然成日MSN同電話,BUT我係想面對面講的,起碼唔會講講下無電...)好掛住呀!.......><

                              

 

刊登時間︰2006-10-12 11:47 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Emily993 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]