Cursor by www.Soup-Faerie.Com
文字

Emily993
暱稱: 阿關
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-28
激死
2007-11-20
祝SK所有畢業生,,,前程...
唉,知人口面不知心
文章分類
全部 (72)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 72
留言總數: 87
今日人氣: 3
累積人氣: 3210
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 13 日  星期五   晴天


旅行

一年一度的班會旅行,就係今日開始,雖然無奈地今日係黑色星期五!上到班房,梁定x搞到我們d汽水跌左落地,之後我地成機叫佢幫我們拎上車,kaka~~估唔到佢咁都答應!

我地首先要去禮堂,周國輝比人叫左出去唱歌......,就是這樣,佢就一夜成名!上到旅遊巴,d康樂準備左好多的活動,真係好多謝佢地,我相信佢地一定付出左好多好多(不過時間分配,有d問題...)有問IQ題、玩開口中、又唱歌,不過去果陣時超眼睏!總於,幾經辛苦總於到了大帽山,起唔到爐......超無奈~!自己又唔知可以幫到D咩手.......不過有好多個人幫過我地,恩、梁卓文(我地果組為一一個男丁)、梁文俊、同幾位老師(ALL係女仔來的,女老師萬歲)THX呀!

起左大概45分鐘,燒左幾粒野,聽到恩話LILY佢地唔鐘意我地在燒,唔多開心,聽到經已唔想再食!之後就叫左心心陪我去洗手間......之後又去找區姍,唸住去睇SHOW,點知有人想"淆"低.....又話會一邊做掌上壓一邊同君講SORRY....點知,佢一聽到我地叫佢做就扮聽唔到,再唔係就走左去!==無奈...+(好邪惡呀~!)之後去左影相,同一大班一智班的同學..好掛住.......//''君,比D壞人的排球飛中左個頭,好好好慘,D人在燒烤場打排球,太邪惡啦==......

之後,又去玩班會的活動....有D無奈!不過都幾好玩,好過上年......番番去整理場地,有D唔係好妥的感覺,又話玩完可以食野,點知.....唉~有好多剩下的食物!然後去到睇班際比賽,我地班贏左,開心~!開始感受到二德是團結~!!心心的大叫令我嚇左一跳,搞到我又同佢一起大叫,嚇左鐘思詠一大跳,比佢罵...//=.=見到唐桂樂佢原來好好笑.....講野果時D音會調高左KAKA~之後鄒XX問佢借水,佢死都唔肯,寧原自己飲哂D水,...聽到他們可愛的對話,令我們也大笑起來.....果時經已"HI HI"地,上到車,簡直癡哂線咁,好HAPPY........

又找左周國輝出來唱歌,唱左大半程!全班好齊心!一起唱......LA LA LA...~~好HAPPY.....難忘呀`!!落到車好累,同埋大家一起瘋,我會體力不支快要倒下!唔係好習慣,玩足成日,在車到又無休息過,不斷大大聲唱歌....我會記住我地二德高興、開心,或者難忘的回憶...睇到區姍,唔開心!可能壓力大,唔緊要,我們會支持你的!^.^

(唉,近排唔多HAPPY,無奈地有不少不幸的事出現,煩煩煩...)

                      

刊登時間︰2006-10-13 10:46 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Emily993 的日誌)


shirley +姍 於 2006-10-13 11:49 PM 發表:
thz你呀=]
我而家冇乜事架啦/\ /\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]