| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 13 日 星期五  |
| 旅行 |
一年一度的班會旅行,就係今日開始,雖然無奈地今日係黑色星期五!上到班房,梁定x搞到我們d汽水跌左落地,之後我地成機叫佢幫我們拎上車,kaka~~估唔到佢咁都答應!
我地首先要去禮堂,周國輝比人叫左出去唱歌......,就是這樣,佢就一夜成名!上到旅遊巴,d康樂準備左好多的活動,真係好多謝佢地,我相信佢地一定付出左好多好多(不過時間分配,有d問題...)有問IQ題、玩開口中、又唱歌,不過去果陣時超眼睏!總於,幾經辛苦總於到了大帽山,起唔到爐......超無奈~!自己又唔知可以幫到D咩手.......不過有好多個人幫過我地,恩、梁卓文(我地果組為一一個男丁)、梁文俊、同幾位老師(ALL係女仔來的,女老師萬歲)THX呀!
起左大概45分鐘,燒左幾粒野,聽到恩話LILY佢地唔鐘意我地在燒,唔多開心,聽到經已唔想再食!之後就叫左心心陪我去洗手間......之後又去找區姍,唸住去睇SHOW,點知有人想"淆"低.....又話會一邊做掌上壓一邊同君講SORRY....點知,佢一聽到我地叫佢做就扮聽唔到,再唔係就走左去!==無奈...+(好邪惡呀~!)之後去左影相,同一大班一智班的同學..好掛住.......//''君,比D壞人的排球飛中左個頭,好好好慘,D人在燒烤場打排球,太邪惡啦==......
之後,又去玩班會的活動....有D無奈!不過都幾好玩,好過上年......番番去整理場地,有D唔係好妥的感覺,又話玩完可以食野,點知.....唉~有好多剩下的食物!然後去到睇班際比賽,我地班贏左,開心~!開始感受到二德是團結~!!心心的大叫令我嚇左一跳,搞到我又同佢一起大叫,嚇左鐘思詠一大跳,比佢罵...//=.=見到唐桂樂佢原來好好笑.....講野果時D音會調高左KAKA~之後鄒XX問佢借水,佢死都唔肯,寧原自己飲哂D水,...聽到他們可愛的對話,令我們也大笑起來.....果時經已"HI HI"地,上到車,簡直癡哂線咁,好HAPPY........
又找左周國輝出來唱歌,唱左大半程!全班好齊心!一起唱......LA LA LA...~~ 好HAPPY.....難忘呀`!!落到車好累,同埋大家一起瘋,我會體力不支快要倒下!唔係好習慣,玩足成日,在車到又無休息過,不斷大大聲唱歌....我會記住我地二德高興、開心,或者難忘的回憶...睇到區姍,唔開心!可能壓力大,唔緊要,我們會支持你的!^.^
(唉,近排唔多HAPPY,無奈地有不少不幸的事出現,煩煩煩...)

|
| 刊登時間︰2006-10-13 10:46 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
shirley +姍 於 2006-10-13 11:49 PM 發表:
|
|