| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 7 日 星期二  |
| UT的結束,可怕的面對...但途中也有快樂的回憶 |
今日,好早就番左學校(其實這幾天都係,同心心一起好早回校溫書!)大約7:00時,回到學校!見到好多不同的同學同埋老師一個一個回校,感覺不錯,好得意!BUT好累,可能唔夠睡眠時間的關係!
講番之前!我同埋心心AND恩study group之後去將軍澳廣場!走到馬路時,心心見到有個物體突然轉身,神色可異,引起我地的注意,睇睇下先知原來係個謝x浩,我地走去叫佢,佢又唔應!佢無奈到爆!一直不斷走,唔理我地!笑到我地死!
又講番今日!考完個英文,唔識!but知道可以去行街,心情都ok!我同琳急...急...急...步走過去!差點兒就遲到!之後見唔到ling我們想打比某人問!but好似唔係幾好意思!so....(其實係有打,只不過係無人聽!)ling ling就來了!kaka~~
之後我地去左朗豪坊的UA劇院,去到剛好係星期2優惠!LUCKY...^^買左死亡筆記2:00飛!之後我地去左食野,雖然好似唔多衛生,BUT有懷舊的風味,都OK!!~~不過價錢就貴左D!我、LING AND SHAN挾分!之後又去在朗豪坊下面睇好大個流克<<死神,大大的死亡筆記,AND一張蘋果椅!之後又去左旺中,買左一條我非常LIKE的鏈!好靚,刻左好多野,我個名!心心、LING 、SHAN FD ....個姐姐好好人,本來刻字係算字去計,BUT我地只係比5元...KAKA/````還要好多要求.........刻左好多野!~~愛爆!走的時候,佢還叫我地比番個飛吻佢才比我地走!==''不過真係唔該哂啊!不過最後......(我地冰清肉潔的,又點會比佢呢^V^!)
去到睇個死亡筆記,好好睇呀!劇中兩人都好聽明,L AND 夜神月!不過有D遺憾,聰明的人總是英年早逝......好LIKE L 戴面具個樣! 不過我還是喜歡個海沙多D...KAWA依啊!!~~超可愛!好率直!結尾都幾感人!
之後同LING買左件衫AND同區姍去交收,然後就回家!今日好HAPPY呀!!不過唔多想對卷.......

|
| 刊登時間︰2006-11-07 11:27 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
shirley +姍 於 2006-11-13 04:50 PM 發表:
哈哈哈哈哈哈
留個大大大大大CM比你呀呀呀呀呀!!
死亡筆記好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好睇呀
同你地行街好開開開開開開開開開開開心呀 哈哈 呵呵呵 嘿嘿嘿嘿嘿> <
|
|