| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 20 日 星期一  |
| 無奈的一篇日記! |
筷子接到命令!一定要打日記!不過現在經已好夜,but答應了!沒辦法......<<因為老闆落的order wo.....> <
今日係星期日!but講番之前啦!___________當玉米遇上豆腐,原來只需7日的製造日期!
雖然最後結果係唔成功!但筷子係唔會灰心的!一起努力吧!筷子會幫玉米找一個最適合的食物上碟!
雖然第一次已經失敗了!but要一定努力啊!筷子永遠支持玉米........]]]
講番星期5....007.....我好討厭!我真係好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好唔想去交果50元班會費!
but都一定要嫁啦!唉!全個月不用食飯啦! ......
好期待陸運會啊!2M努力啊!+++////////
今日,無咩做過野!
睡了好耐!睡到比人罵醒,否則我可以繼續的!-,-//
各位BEST FRIENDS 要加油啊!

(to 筷子and玉米
唔好怪我啦!補個日記比你地啦!...//一定要留言啊!
我要一個大大大留言.....ok???)
|
| 刊登時間︰2006-11-20 01:01 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
shirley +姍 於 2006-11-22 08:32 PM 發表:
呀關``我一直等緊你GE大大大大大CM架>"<
我成日留比LING同你...但就收唔到你地CM= =
快D黎留呀xDxD=]嘿嘿
|
網主回覆
我都想!BUT最重要的問題是無時間......
我會盡快的!
唔好成日唔開心!努力面對!
世界無事情是100%是好的!相反,也唔會100%是壞的!
當你對事是向兩方面想,或者會沒有你心目中想那樣差!
加油吧! Posted at 2006-11-23 12:21 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|