今日上堂都好正=]
第1,2堂 I.S.
冷血教主教I.S.
其實都估到啦-3-
成日覺得佢係到扮好人
可能因為f.1畀佢鬧過掛-____-
估下冷血教主幾多歲
我諗應該都有37,38掛
因為我姑姐都差唔多
佢地係中學同學黎架-3-
第3,4堂 Eng
小息完左之後
返到課室之後
見到個個都走唒-3-
拿拿林執唒d野落3樓
點知都係漏左本holiday wb
搞到要返上6樓拎 n0r -3-
龔sir上堂問我地佢幾多歲
我地成組玩野
話佢70歲xd
跟住有人話佢36
佢話no,less than36
少過36!?!2班o唒咀l0r
原來佢今年30歲
1979年8月2號
嘩,咁佢都無乜點保養過w0r
未老先衰xd
第5,6堂 maths
數學堂教左勁多野
好難 好難 >^<
lunch
choi ki 同個f.1仔串咀
笑到肚痛 好正=]
第7,8堂 geog
geog又係教左勁多野l0r
好難 好難>^<
----------------------------------------------------
放學同曾姐搭輕鐵放屋企
曾姐話我同佢今日都九唔搭八
2個個耳仔都勁多耳屎
跟住我聽到句野
笑到我肚痛
[大家都有咁多 彼此彼此]
點知我聽到佢話
[大家都有咁多 鼻屎鼻屎]
跟住曾姐笑到勁大聲
我地個卡車既人都望唒過黎l0r咩事 n0r-3-
|