我都唔知做咩
冇哂D fd
一個2個都出賣我
我得罪你地d咩呀?!
我好好玩咩?!!!!
你地算咩態度呀?
咁做有冇諗過人地嘅感受嫁?!
好心你地啦
唔好玩埋D咁無聊嘅野啦
唔係咁多人俾你地厄到嫁
係我咁天真先俾你地厄到咋
係你地人多先玩到我
如果唔係
我會上當咩?!
一個2個都係八婆嚟嫁!!!