琴日係學校燒野食...
我哋班玩埋晒d無聊野
天黑戈陣去玩探險@@..
捉咗個f.3去壯膽....
本身一直都冇野
但我哋係途中有人多次走失
仲開咗間store room有個假人係到...
吓死我哋''
有d人玩緊捉迷藏.
有個人突然走出嚟吓死...
人吓人吓死人....
哈哈..
我間學校就冇靈異事件啦''
所以都係好安全^^