| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
 2006 年 8 月 9 日 星期三 |
今日真係free啦  |
>33<哎呀..今日一起身!!!唔夠膽沖涼...仆街..我a媽又屌我..咁我咪好火lo!!!仲打我tim..本身我想今日送個姐仔銀bo...佢咁我都係唔送啦..送比佢送返生日野比佢...佢居然咁..但係我想送過名野銀bo比我爸..又怕佢唔用..真係煩..因為佢自己有Lv....咁過左好內..我同幾條女..2個妹上大棠燒野食..妖..買左好小野...跟自媽b"子lok..牙傑果d上黎!!!!正...係到勁講鬼野!!!好撚怕...過左好內有警察...!!!佢地唔係過黎睇身份証..係過黎又係講鬼野...我好撚驚!!!!勁想屌佢!!!跟自cat仔"何b"肥仔偉果d上左黎..一陣又走..但放低左d....k..唔食唔得啦..我地係唾叫安琪食...諗自做佢電話!!!!!!!!!仆街"佢唔撚食..做唔到..我同哥子食得最多!!!正...跟自..仆街..搭的士啦..又係我比=0=好慘..今日我請左子LOK果D食野架啦..而加比埋的土!!!唔老開>33<而加無晒錢..要努力做佢電話啊""同佢地成班去到南邊圍"又食K...!!食左好多啦!!點都做唔到佢電話""我同媽B好火!!!真係想搶左佢算!!夠光明正大啦掛!!??但係又唔得""跟自見到CAT仔..2222..又令仔左BO..呵呵..跟自佢地話去打架..咁我咪哪佢地小心小心...CAT仔話[[定D黎啦]]]咁=0=真係O晒咀...跟自我地又食K..食到我係咁講K話..死啦>333<跟自見到雯雯LO..跟自見到何B佢地食可LOK真係..我食左3野!!!都幾正""呵跟自何B佢地走啦"何B仲比左D煙我!!跟自子LOK同媽B係到勁話佢錫我>3333<好開心RO...我鐘意人地錫我架..HAHA^^跟自好耐都做唔到安KA電話RO..咁我地吹吹下水..子LOK話哪我地打佢再搶電話""我話OK..跟自過左一陣..我覺得安KA知道我地想點....就快快走左啦"!!><好唔甘心呀"嗚嗚!!一定要做到架!!!跟自a文佢走果時話..今晚7點之前做到佢電話比我!!!唔係我屌到佢仆街..心情唔好就打9佢!!!跟自我個妹好唔開心..知道我屌9佢..==傻妹..跟自我同我個粉刷妹妹一齊去天水圍!!!我就返屋企啦..>m<死啦死啦..唔敢沖涼a!!
點算a!!?聽日無得出街"最衰聽日要返學la"加油la..8月12日玩都玩到HaPpY晒!!??
I"MiSs YoU**>33<噓噓噓!!
|
刊登時間︰2006-08-09 11:35 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

 2006 年 8 月 7 日 星期一 |
我呢幾日真係死架啦。。。  |
哎a....屎la...呢幾日係咁勁食k....仲有可lok....好正..係好正..不過好殘a...仲要加埋我唔訓呢..真係死la..哇哇哇..原來中槍好正架...不過牙咪話會上引架ro...好驚a.!!!仆街好似今個月無黎m..==真係煩la...呢加e個真係白粉樣...呵>333<好野a...的KuEn理返我啦..好開心a真係...好正!!!>33,跟自我返到屋企啦...我岩岩先起身喳!!!!涼都未沖..等等沖完涼又出街街!!!==牙妹個電話比我賣左la...=0=得果500$$$有撚用>3333<
I﹏**Miss YoU
媽B妹"!!!!唔好唔記得返學要做咩A!!!!
FrOeVeR"FRIEND!!!!
By"YaNx2
|
刊登時間︰2006-08-07 11:52 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 66 | »
|