∼楓∼不願長大...長大只會更加的難過!!
若未拋開未能去愛 然而分開仍能記載
當天原來傷心何來 心根本依然從未放開
EmmaCindy
暱稱: 何解會這樣?能給我答案嗎?。楓。
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉blog @@
唉...今個星期真係......
唔知道!!"
好辛苦丫.....
2007-05-10
文章分類
全部 (116)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
東仔
阿庭
黃欣
嘉進
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2007 年 3 月 5 日  星期一   晴天


哭••• 分類: 未分類

琴晚我哭到累訓著左.....

到左今朝都不停地好想哭....

而岩岩又收到個sms....

唉......好唔開心



2007 年 3 月 2 日  星期五   晴天


好耐冇打日記啦••• 分類: 未分類

kaka~~新年至到而家都冇打過日記~.~

等我而家打番先~~~~~~~~

琴日我超勁囉~~番到屋企食完碗沙津再沖完涼就攤左係張床到啦~~

攤攤下...竟然訓著左囉.....

仲要一訓就訓到朝頭早囉~~

超勁=v=

 



2007 年 2 月 11 日  星期日   晴天


今個星期五六日好開心 分類: 未分類

星期五     9 FEB 2007

放左工之後,即刻去左CWB搵UNUN同老公仔~~

我地去左CEO唱K丫~~超級貴囉=V= 每人$205!

不過又超好玩喎∼∼D野食都OK好味∼∼

唱完之後去左TIMES影貼紙相相∼∼

影左2張丫>V<遲DDPOST出黎啦∼∼

 

星期六     10 FEB 2007                  AND

星期日     11 FEB 2007

今日放左工之後番左屋企先~~

跟住又要即刻換制服番學校集會~~

今次學睇地圖丫~~

麻麻地難~~haha~~~

完左集會~~自己一個人番屋企~~

8點到同阿媽去到此一遊食野~~

食完野之後就去左周嘉屋企BBQ啦!!

BB下.....落左周嘉屋企幫SAN整部NDS~~佢用R4丫@@

整完去番天台傾左一陣計就開始打麻雀了~~

打到5點幾=V=O MY GOD!!

5點50分準時去左金冠飲茶~~

點知個到D野又唔好食又冇咩野比人食咁喎!!!

飲左個幾鐘到就各自回家了~~

我呢~~就訓到11點到醒左....因為嘈到乜咁=.=

之後去左人地屋企到訓~~HAHA~~

訓到成6點先起身~~

超勁>W<