星期五 9 FEB 2007
放左工之後,即刻去左CWB搵UNUN同老公仔~~
我地去左CEO唱K丫~~超級貴囉=V= 每人$205!
不過又超好玩喎∼∼D野食都OK好味∼∼
唱完之後去左TIMES影貼紙相相∼∼
影左2張丫>V<遲DDPOST出黎啦∼∼
星期六 10 FEB 2007 AND
星期日 11 FEB 2007
今日放左工之後番左屋企先~~
跟住又要即刻換制服番學校集會~~
今次學睇地圖丫~~
麻麻地難~~haha~~~
完左集會~~自己一個人番屋企~~
8點到同阿媽去到此一遊食野~~
食完野之後就去左周嘉屋企BBQ啦!!
BB下.....落左周嘉屋企幫SAN整部NDS~~佢用R4丫@@
整完去番天台傾左一陣計就開始打麻雀了~~
打到5點幾=V=O MY GOD!!
5點50分準時去左金冠飲茶~~
點知個到D野又唔好食又冇咩野比人食咁喎!!!
飲左個幾鐘到就各自回家了~~
我呢~~就訓到11點到醒左....因為嘈到乜咁=.=
之後去左人地屋企到訓~~HAHA~~
訓到成6點先起身~~
超勁>W<
|