放假的第一天=D
終於都考完個test,成身鬆曬=]`
都唔明點解沙田d小學校比我地放多好多假-,-
琴晚11點幾先開電腦= =
MSN,FACEBOOK,HKBDC,HKBF- -
搞到頭先打波冇曬精神-,-
琴晚睇歐聯好鬼死正03:00開波
睇到05:00先訓覺- -
車路士3:1利物浦-0-
利物浦返鄉下啦=D
英超同歐聯都係曼聯的!!!
永遠支持曼聯=D`