* ° [▌WaIting.for u_+*

2005 年 11 月 26 日  星期六   晴天


一日都係屋企打機-.- 無奈 分類: 未分類

今日都算好早起身ga la,起身之後咪打機囉..跟住媽咪問落街定係屋企食,本身都唔想落..但係唔落街食又唔想喔-.-所以搞左好耐就落得啦...

媽咪問我想食乜,我咪話飲茶啦..我呢d乖仔梗係就下阿爸阿媽啦,依家發覺天澤過兩間茶樓服務態度好差,雖然得兩間茶樓,但都唔洗咁串啊!!d野食都算ok la∼

食到好飽之後番到屋企又打機啦,打左成日..唔知去到幾多點就食得飯啦,食完之後做功課-.-日記都冇時間打,邊做邊同xx獸傾msn-o-thx u先^o^跟住未做完都走去訓啦-.-因為得番中文,so唔做啦..

不知為何,有數不盡的煩惱....






訪客留言 (返回 Eric11 的日誌)


燕~ 於 2005-11-28 09:58 PM 發表:
有咩煩惱吖?﹗
講出黎,睇下我幫唔幫到你…
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

um...多謝你有心.
 
d問題冇任何一個人可以幫到...除非真係有奇蹟。
Posted at 2005-11-28 11:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]