* ° [▌WaIting.for u_+*

2005 年 11 月 28 日  星期一   晴天


遲到日 愉快 分類: 未分類

開學以黎第一次遲到呀...1分鐘only!遲左1分鐘都要寫遲到紙-.-其實我特登諗住今日遲d,因為唔想俾人捉頭髮,但係估唔到遲得太多了-.-時間唔o岩..簽完紙就上得去啦~.~(熊仔同我一齊的a_a)

第一、二堂電腦..例牌.......悶爆,但係唔知點解今日較精神,冇訓過。過左好耐..終於落堂啦!!

宗教堂....睇d關於乜邪靈既野,um...雖然我係信有呢樣野,但係我唔信片入面個人講d野...好似好無聊,講到最後又係話神打救左你-_-呢兩日我都係度諗,乜呢個世界真係有神既存在?地球幾億年前又係咩樣ga呢,點解會有人呢種生物ga呢,這全都是一個迷。

上埋中英數就放得學啦,好彩過日俾人捉頭髮企左係出面,因為我地班冇帶詩集既人要留堂1粒鐘,而我冇帶ga-o-俾人捉頭髮都有好處~.~

放學就同熊仔剪頭髮啦,佢等我剪~_~真係好人啦..剪完之後就去食m記,又唔洗我俾錢~o~thx先-o-

then番屋企就打機啦,打左好耐咁啦...之後夜晚就do功課,do到一半既時後就打日記啦...

 

p.s多謝抽花-3-               我冇話佢知-o-






訪客留言 (返回 Eric11 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]