* ° [▌WaIting.for u_+*

2005 年 11 月 30 日  星期三   晴天


無題 分類: 未分類

今日頭兩堂電腦堂,呢一科真係死梗....勁多野記...DAY 1仲要大測....-_-一D都唔想溫書啊!!!/.

中文堂又係講詩啦...我D短暫記憶好勁的-o-臨落堂過陣MISS叫人背書,有分加..我就即刻睇左5分鐘左右啦,之後就背..背晒~o~咁就加左4分!_!化學冇乜教過書,因為佢話俾我地講下開學以黎有咩感受,有人真係話唔好講咁多廢話-o-我就想話唔好用powerpoint啦,廢到爆,同書一模一樣的,但係都係唔好啦-.-

lunch過陣去左我地班攤位啦,我地班好多野..but冇乜人買的-_-因為佢地開價實在係...∼_∼但係最後話賣左百幾蚊,唔知算唔算多。全方位有3條友黎講野,整體黎說..悶的。

最後到4點幾先走得..

番到屋企同媽咪鬥氣\./不過好快冇事..之後同媽落街食m記-.-依家真係食到悶悶地..

聽日又有maths測驗,but me冇帶書番黎..諗住唔溫-o-   呢一科我諗住考天才∼o∼呵呵..

夜晚就打機打機打and打機啦..

p.s計數機俾人偷q左\./買左部新的..自己出左一百蚊.../.\






訪客留言 (返回 Eric11 的日誌)


燕~ 於 2005-12-01 09:39 PM 發表:
我都俾人偷過一次啦~>.<
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

very不幸-o-  我都唔知係幾時唔見-.-
Posted at 2005-12-01 10:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]