* ° [▌WaIting.for u_+*

2005 年 12 月 17 日  星期六   晴天


羽毛球 滿足 分類: 未分類

個個禮拜六既運動...就係羽毛球啦。

今日佢地話係體育館book左場,12點去到2點...都幾貴..我地6個人一人都要俾20$..玩兩粒鐘only。

打完之後去左食野。食完叫俊and豪出黎去天華打..咁成5點就係天華打啦。

打到7點幾好似...之後就走啦。我未玩夠-.-"梁中文唔識番屋企,吹漲-_-最後係我同佢番的~_~本身俊話想去傻仔熊屋企家訪..但他的媽媽在家,所以冇去到。

番到屋企同媽嘈.....唉..我都廢事講係點ga la。  我自己叫左個外賣就算了。

down左隻單人game玩..唔知好冇玩,聽日先玩..因為要sleep 啦。






訪客留言 (返回 Eric11 的日誌)


熊仔 於 2005-12-18 09:47 PM 發表:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

凸U
Posted at 2005-12-19 02:25 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



燕~ 於 2005-12-18 09:07 PM 發表:
Eric呀>.<點解我日記網網下面果度會自己有字既?﹗
無端端會有既?唔制吖﹗﹗﹗點樣整走佢架?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔明-.-等我去睇睇先..
Posted at 2005-12-19 02:26 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]