今日冇乜野做過..玩新絕3,如果要爆機真係要好耐-_-玩到我唔係咁想玩...好煩的。
睇迷睇到16集..仲有17-25未睇,d時間好似永遠都唔夠咁。keroro又未睇,但又想打機.....都唔知做邊樣好!!
唔想係屋企啊>.<