* ° [▌WaIting.for u_+*

2006 年 1 月 6 日  星期五   晴天


終於星期五啦... 驚訝 分類: 未分類

又要講番句:星期一番學等星期五放學:)

今日phy測驗...諗住可以拎高分,點知....   冇帶計數機-.-今次份卷差唔多全部係計數...最後得    10分-_-(20分滿分)唉...之後化學堂最尾派番上次份測驗卷    44/45      好正..冇諗過我會咁高a_a起碼今次呢份卷唔似之前過d咁低能,之前過d跟本就係工作紙-_-但係只係錯mc一題-,-好唔抵囉。 now 我最差既科目應該都係bio ga la,好驚考試唔合格..點算!!?!!??

放學又要留低,補bio喔..放假又去旅遊唔同我地補課,搞到今日晒我地d時間!!!  sh!t...補到成5點先走人-_-

放學抽住好多書,之後又選擇左搭的士~_~第二次係咁,今次熊仔俾錢a_a佢話要我同另外個女仔camp番~.~睬佢都傻啦

番到屋企食完野就去zzzzz啦,訓到10點...都係俾人嘈醒的\./  之後就玩電腦...






訪客留言 (返回 Eric11 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]