* ° [▌WaIting.for u_+*

2006 年 1 月 7 日  星期六   晴天


天寒地凍打羽毛球 不安 分類: 未分類

今日如常地下午出左去打羽毛球。

估唔到今日咁凍,我著左兩件衫-_-THEN去到係咁打啦..諗住會冇咁凍,後尾玩單打玩到有汗出添~.~

THEN 銘走先,我同梁中文繼續打,俊係到打機-.-(手機)之後玩到9點幾先走人。我同梁中文去左食野,俊就番屋企先。

食完就番屋企啦,番到去...依家都唔知有咩好玩,乜GAME都唔覺好玩-.-唉..又唔想溫書,之後睇電視,睇鋼煉喔-.-

好悶呀,聽日唔出街啦...但會唔會有心機溫書呢?  考試.......唉。






訪客留言 (返回 Eric11 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]