* ° [▌WaIting.for u_+*

2006 年 2 月 11 日  星期六   晴天


哈... 開心 分類: 未分類

今日7點半俾阿魚嘈醒左-.-叫我過長州...傻既,我咪話唔去囉。

下午佢地話打波,咁就去啦...打打打,打到8點就各自番屋企啦。病同唔病真係勁唔同囉,上次未病好就去打波..打陣就累啦..之後過日咪輸左幾舖俾梁中文囉,佢就以為自己好q勁,串柒柒咁。今日就唔同啦,打極都唔累,未輸過俾條柒頭,有一舖10比5,佢10..跟住我連贏7球,咁就贏左..即刻笑佢廢柴。佢勁無奈..冇晒聲出。過次俊問我係咪輸俾梁中文,我話我病..佢話我藉口,我真係好唔拒囉。所以今日點都唔會輸啦。呢d咪叫證明囉..

之後阿魚又打黎啦,問我去唔去佢屋企喔..我真係唔多想去,pet又係咁叫我去,佢自己又唔去-_-不過佢成日叫我出街我都唔出..今次又唔去,好似唔知點咁..之後我話沖完涼先啦。咁沖完涼就過去啦...我頂ㄚ,去到係到睇電視..吹漲-_-睇睇下出左去傾下計咁啦,佢拎左我電話,問邊d人可以打得俾佢ga,之後我叫佢打俾梁中文啦,佢真係去打a_a之後係度玩野...好野笑。跟住番番入屋企啦。咁就坐下吹下水咁..佢仲話同我兩個人去唱k-.-""o曬嘴...話咁快1點半,媽咪係大陸打出黎-_-真係覺得好煩,痴線...成q日話驚我學壞。係壞既神早學壞左啦..出夜街就會學壞ga咩,唉..呢d野如果同佢講都冇用,跟本橫不講理,星期一至五我都唔出街啦,我都唔知佢想點囉真係..

跟住咪走人囉,搭的士..番到屋企之後阿爸都冇咩既,比較開通..不過我同佢不嬲都冇乜兩句。之後就打日記,食野啦..






訪客留言 (返回 Eric11 的日誌)


yukey1202 於 2006-02-14 10:27 PM 發表:
wa~明朗化WO~@@
HEE~一定唔係既~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

可能我蠢-.-今次GET唔到你想講咩
Posted at 2006-02-14 10:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



燕~ 於 2006-02-12 08:10 PM 發表:
Eric…我好唔開心呀…
星期一搵你傾計…
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

做咩野呀?今日星期一啦喔..你都冇搵過我既a_A?幾時都得閒GA我。
 
Posted at 2006-02-13 07:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]