* ° [▌WaIting.for u_+*

2006 年 2 月 15 日  星期三   晴天


嘩..邪到ㄚ 不安 分類: 未分類

今日又差D遲到...學生證無拉拉唔見左,WTH!!

呢幾日都勁眼訓,幾乎冇乜上過堂...電腦測驗,好彩臨測之前阿SIR俾左貼士我地..測得都唔算好差掛我諗..

放學又去左五十嵐啦..

真係好邪..我都費事講咩事,熊仔好慘/o\有時d野就真係咁...雖然唔關我事,但係我都o曬嘴..無奈-.-""搭輕鐵番屋企,見到好多人係度睇,原來撞車,的士撞單車,架的士前面玻璃都碎左。個人唔知有冇事呢..

之後番屋企啦...番到屋企本身話打波,點知講講下又唔打啦..咁就走左去訓。

訓到成10點,之後食野..沖涼咁..

儲錢換電話>_<媽媽唔俾利是錢買- -......慘慘。

我發覺我呢排真係好難笑得出...可能聽得太多冷笑話,當我笑唔出既時候會同人講,係咪要笑GA?

好似今日英文堂,個阿SIR講左一個凍凍既冷笑話,我真係一D都笑唔出囉,勁多人係度笑-_-吹漲..

同埋呢,留言同我sorry過個ㄚ..我真係唔知你乜水喔,做人唔好咁鬼鼠喔..我真係唔知你係邊個喔-_-

O MY GOD...成3點都訓唔著..點算!?!???!






訪客留言 (返回 Eric11 的日誌)


loveyin520 於 2006-02-16 09:40 PM 發表:
Eric呀﹗>.<你有鍾意既人啦?﹗(我係指第二個吖)
點解呢排咁多人話你鍾意果個係你自己果班(4D)既?﹗

P.S﹕其實呢排…我都笑唔出呀﹗但係在朋友面前,就一定要笑,唔係佢地會擔心架﹗
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

妖..都話唔係囉\,/再講殺左你....

仲有..邊d pk話我鐘意自己班ㄚ?白痴ga咩...我真係完全唔知喔-___-



妖..俾人屈條氣好唔順囉,再講一次..我冇!
 
Posted at 2006-02-16 11:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]