* ° [▌WaIting.for u_+*

2006 年 2 月 19 日  星期日   晴天


屌..好嬲ㄚ 呆滯 分類: 未分類

今日本來好地地,點知無拉拉又俾人鬧左餐..永遠唔會平心靜氣同我講野GA WO,究竟想點姐?

次次都係有你講,冇我講!妖..............................

今日又諗左D野,呢排專注左係打波度,除左同我打波過D..我冇乜理過身邊D人...對唔住。原諒是我不好..

打波已經成為左我既興趣...

D功課做都未做過...

打住呢度啦,冇心情呀...






訪客留言 (返回 Eric11 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]