* ° [▌WaIting.for u_+*

2006 年 3 月 23 日  星期四   雨天


大學參觀 開心 分類: 未分類

今日最正..上半日就去大學參觀啦..

未去之前,聽人講話浸會好殘,但係去到都唔係呀..係D食既地方唔掂,不好吃-.-

參觀到4點幾先走人,今日個班排取消左..因為落雨ㄚ嘛..

咁番到學校拎埋書包就番屋企,番到天澤買左D野咁..回到家,食完野冇幾耐就去左訓啦。

訓到咁上下起身啦,做下BIO,同人傾下ICQ咁..講講下有人ADD我..原來想買我個game AC...

玩GAME其實幾好,有得搵錢..如果今次賣得出,有幾舊水-o-

訓先,聽日先同佢講。






訪客留言 (返回 Eric11 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]