* ° [▌WaIting.for u_+*

2006 年 4 月 4 日  星期二   晴天


專題研習日 不安 分類: 未分類

今日乜都冇帶,好輕鬆咁番學啦。

嘩..用一個字形容:悶。

我真係勁唔耐煩,東生正啦..特登唔番學-_-

放學過陣黃X楓又將佢唔見左書包既事同阿SIR講(俾人整古的)搵得番既..

搞到遲遲先放學,又唔知邊D木嘴唔合作,問卷過本野冇寫名但係又唔出去認喔。一個字:膠

咁兩位班主任就好嬲下啦,又話我地今日表現唔好又話乜,最終5點先放學...

放學同傻仔熊買D野食就番屋企啦。

番到屋企同自己班人抽下CS咁啦...玩到8點出去同人打波(籃球)

咁去天悅打啦..全部都係自己班人,同D高佬玩真係唔夠玩-.-

我都想知係咪成日打籃球會高=.=不過10個9個都話會既-.-

咁打到10點幾就番屋企啦..

番到屋企沖下涼,同人傾下MSN,ICQ咁...

今日就係咁啦。

 






訪客留言 (返回 Eric11 的日誌)


loveyin520 於 2006-04-05 02:06 PM 發表:
Eric,你近黎好嗎?﹗@@(呢排同你少左傾計呀>.<)
 
我地4月29日有3D聚會呀﹗到時你一定要黎WO~~~~~~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

近來唔多好又幾好:)
 
梗係啦..你仲識人gA咩>_<
 
 
4月29過個...有人  必到。除非唔得閒啦...
Posted at 2006-04-05 11:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]