* ° [▌WaIting.for u_+*

2006 年 4 月 29 日  星期六   晴天


3D一聚 愉快 分類: 未分類

琴晚4點半訓,諗住今日一定唔知醒..點知未夠11點比電話嘈醒左=.=

媽媽落左街..跟住佢買左野比我食。之後收到海盈MORNING CALL lol

不過我醒左了=.=她不信me:(

咁我食完野就打下機啦..打到12點幾,之後去熊仔屋企先...

我地又遲到lol依家發覺自己好唔準時..-.-算啦..

咁一齊買完野就搭車過去啦...去到...個爐搞左成世都未得(雖然我冇幫手=.=)

最後終於得啦..咁就燒野食啦..次次都係咁,我自己唔鐘意燒的-.-所以都好少食到野...

食完野之後行過去黃金海岸..乜都玩過啦..

最xyz既係我俾人拋左落海...=_=因為數字球/.\真黑仔...又冇衫換,成身都濕曬-_-

咁係過度..玩既玩..傾計既傾計..話就話3年..始終都係有d野咁,唔知點講啦。有d人仲好早走左-.-

去到...唔記得幾點就走人啦-.-

番到天水圍..食埋野就各自各番屋企啦。

咁我同熊仔送埋輝潔回家就走了...

番到屋企...沖涼,打日記.....今日都過得算開心啦:)






訪客留言 (返回 Eric11 的日誌)


燕 於 2006-04-30 08:35 AM 發表:
開心呀﹗^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下次再去囉
Posted at 2006-04-30 11:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]