超耐無得blog
超忙的說
好多野做+超多野諗(升唔升到班-_-",搞到訓唔著...好燥)
金日去左ttc屋企玩(慶祝adurey生日)
超好玩(彈到「給愛麗c」感動!!)
方b無啦啦講變態野 then去到樓下ttc講粗口-口-
then打保齡~
中指一野打左落我度
好好玩@@
但係adurey唔書服 搞到我用佢個名打 佢抖陣then用我個名打-_-(原來想叫leo打的) 最後佢好似頂唔順叫左ttc幫佢用我個名打(好低分,影衰我個名xd(講笑姐))
我49分@_@(最高xd)
返到去ttc屋企
同adurey慶祝(佢唔知)
after that 佢切cake果時狂笑
方b同我話叫中指陪佢切cake
差d比人打0.0
最後送左生日禮物比佢
去到mtr
中指開始講唔書服
岩岩上fb見到原來佢嘔左-_-
(話唔定adurey生日願望係要中指同佢一齊嘔@_@)
希望佢快d好番啦
|