嗯~
我回來了
呀哥病緊 39.1度= =
係死都唔去睇e生 無哂佢辦法
學校方面...
同iris 馬梓 李路山 呀朗 玩鬼屋game @@
有d驚嚇成份(名叫 the house 2)(ps.玩完嚇死唔好搵我,我都覺得有小小恐怖...)
+油-_-"(無人會明xP =] )