今日
上phy果時上到就爆粗-_-
果個乜q野3角形唔識計
佢話計唔到唔比走...
計尼計去
搞到個「邪」率搞到變左1.333333333333333333
點知呀sir比我走-.-
次次上親maths 到第2日就唔記得左點計 超無記性=]
跟住放學走左電腦室電一電個腦 做左個電腦「攻」課 叫方b佢地走先-v-
廢事佢地等我啦
走果時一個人慢慢行超正=w=
真係爽YY xdd