| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 11 月 29 日 星期日  |
| 食煙飲酒當食飯飲湯-v- |
分類: 未分類 |
今日一起身就係到打機/口\
打到1點半到就叫左j豪出黎天水圍=]
其實一開始係我細佬(堂個隻)踢波`
我又吾想自己留係屋企-v-
我先叫j豪出黎-_____-"
佢出到黎就去天澤開左2包煙xD
勁正!!!!
我同j豪一人一包(兩包都係我開t3t)
用左成80蚊-3-
跟住去到俊雲軒買酒^__^
行下行下見到豬肉佬;肥豪同埋何女=]
比佢地搶我地d煙.v.
正衰仔-,-
自己有煙又搶我地戈d
我地買埋酒又搶-3-
我頂丫!!!
跟住諗住去睇周沛源踢波`
點知見到有龜(警察)
走左去天晴附近`
跟住又有龜(警察)過黎`
又走-3-
走到天富苑籃球場-__________-"
食左一陣煙又番去天秀足球場睇周沛源踢波=]
點知又見到食蕉(保安)
叫我地食煙就走埋一面\口/
頂佢個肺丫-3-
跟住周沛源走我又走-3-`
跟住我同j豪就同豬肉佬佢地分開走`
我去到輕鐵站發現我仲有煙勁怕比人見到`
所以叫我細佬走先- -"
我同j豪去左頌富(暈下暈下甘行過去)
個feel勁正=]
跟住我又見番我細佬`
佢話搵丫浩天哥踢波-v-
我同j豪同丫浩天哥傾左陣計就走-v-
我地諗住係天悅足球場食飛煙v___v"
點知見到龜車(警車)
我話都冇龜架啦~
點知一轉身就見到一大班龜係到逗緊人-3-
即走~_~
跟住去左銀座搵m心v_v
去緊戈陣撿到包煙`
仲有4飛
不過係羊城-3-
都係撿左`
到左銀座`
搵m心得勁辛苦`
頂佢丫-,-
跟住頂吾順就搵廁所食番飛煙=]
j豪見到廁所竟然同我講佢搵到個神聖ga廁所xD
笑撚死我仆街.
我地入廁格-v-(吾係搞gay)
點知......
見到請勿吸煙-____-"
我屌丫!!!!
激撚死我`
屌你老母臭系`
即刻出番去/3\`
跟住出左銀座食煙`
試下d羊城-3-`
點知....勁難食囉-3-`
食左1啖就扔左- -"
但係我又撿番起佢`
拆左佢`
拎d煙草放係張紙上面再燒著張紙=]
等佢慢慢燒d煙草xD
跟住入番銀座=]
人地派傳單`
我同j豪一人拎左1張`
我將我戈張扔左入戈地輔頭-____-v
j豪叫我吾該順便=]
我就將佢刃張掟埋入去- -"
人地見到諗住捉我-,-
我即刻跑走*v*
戈條友o左咀xD
j豪話我好串-3-
j豪打多次比m心`
佢終於肯講佢係邊啦- -"
入到去見到佢剪左頭髮`
笑左=]
跟住送埋佢去搭車xD
送完就去痳痳到食飯=]
跟住就番屋企=]
|
網主回覆
1點幾吾係番緊學咩?a__a Posted at 2009-11-30 08:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
蟻仔丫ma=] Posted at 2009-11-30 08:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
-_____-"冇電話打撚丫仆街v_v"係都迫我爆粗/口\提起我d傷心事t3t Posted at 2009-11-30 08:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|