C grade男仔有比賽,
我同Ophine,Sharon一齊去睇
諗住支持下佢地!!
我地對既個隊...個個都同一個高度
都係...唔知有冇150cm...
可能都冇添喎~
(我係咪好衰呢?!話人矮喎,自己又唔係好高)
雖然...佢地真係唔係好高,,
但係...我見到有一個都幾靚仔喎~
佢係隊長嚟咖~佢救波既時候...
更加更加更加靚仔,更加有型呀~!!
真咖..真係好靚仔呀~
噢~~~~~~~~
我俾佢迷住左添....
文意佢地話...
我成日講到佢咁靚仔...
搞到佢都想見下佢有幾靚仔~!!!
有時會諗..唔知出街會唔會見到佢呢~
我...真係好低能呀~!!
(因為...根本就..冇可能...,,如果..見到就好喇~)
唔知下次..男仔比賽..會唔會見到佢呢???
|