我掉下的淚水...誰來替我拭乾???
Esther0724
暱稱: 傻瓜_mei
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
close
2008-11-26
脫胎換骨
很久沒見
2008-11-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 28 日  星期三   晴天


番學lu~ 分類: 未分類

聽日就番學喇~

...好唔捨得...我張床~

呢個假期...日日冇11,12點都唔識起身

我...聽日點起身呀~

嗚嗚.....

我平時都要2個鬧鐘..

咁...我聽日要教3個鬧鐘先得!!

我計過...我今個假期有13日

但我已經有6日要番學....

呢6日入面都有4日要因為番學

搞到零晨3,4點訓...

早上7點幾起身...

夜晚7,8點先番到屋企~

我o係度諗...究竟...我有冇放過假?!?!

放左好似冇放咁....

但呢幾日亦係我過得最有意義,

最開心既幾日~

聽日好唔想番學呀~

可能係我想避開1個人啦...

Um...唔知呢~

呀!我記得...聽日要choir喎~

Oh~但我喉嚨痛...

點choir呀??

26號個日choir比賽...輸左呀...

其實都預左啦~

所以...我都冇唔開心!!

只係俾人...激親啫~

不過...都係算啦~!!