今日係水運_____
原本今日要onduty..
但係我就唔on~
因為我知會好辛苦同埋套u未燙**
今朝..
我就同kathine,ivy,tinkie,joyce同pinky
食野~
大家樂'
then入到去要點名-口-
好逼呀!!!
分社坐
我同janet同banana坐,,
hehe]]]"
睇人地比賽
then去toilet啦
就係錦
有一件事發生左喇...
就係我同某2個人入左去..
我地竟然唔知囉
仲傻間間錦
ar a問 li 度xx尼架?
我仲答佢話
緊係唔會啦~~xx點會咁大呀
突然..
ar sir 好大聲錦講左一聲..
"你地3個做咩呀...li 度xx尼架喎"
嘩..
嚇死我地咩錦//
即刻走返去女廁..
好law呀!!!!!!
岩岩我仲見到我地班既某2個同學in the xx..
死得喇今次=="
好樣衰呀##
返到去..坐左陣
then 好多黃社既走左過尼
haha~
but 佢地都比人趕@@
lunch*****
我地去左銅鑼灣既m記食野
竟然有位^^*
返到去
janet 同唔知囉坐
hohohoho!!!~
坐呀坐,,坐呀坐
到左班際&學會
冇左red cross.....
被'否'
到左班際
佢地游得好快呀
好勁呀你地
第二~
啦啦隊2個都係ISLAND..
全場總冠軍又係ISLAND..
無奈=="
點解次次都係錦架
陸運..SCHOOL拎晒(WITHOUT LALA)
水運..ISLAND掃晒喎//
LI 個係never changed 既fact 囉[[[[
走既時候///唔知去邊..
joyce佢地走左,,
we 4就諗住行apple 啦
but 又冇行..
因為..
唔講喇
返到skw
見到janet同pinky
原來佢地搵唔知囉
叫我去
我就唔去啦
廢是做xxx...
返到屋企
超累..
訓左陣..
唔係食我都唔起身..
真happy
聽日終於唔駛返學lu!!! |