2006 年 4 月 28 日 星期五  |
28/4  |
分類: 未分類 |
蟹子ZITA~你們是最好的.. 妳知道嗎?!
今日係我地學校的閱讀日
返到學校..
第1 PART*係自由閱讀
俾我地自己睇書..
D氣氛好悶
成個班房靜晒....
好似係死人個D咩咩咩度咁~
不過.....我終於睇完第6集LA~
睇完之後~有15 MINS小息..
之後就去HALL聽馬翠蘿講野~
佢係作家來的!!
第1次冇想訓覺~
蟹子1路聽1路找本書對~傻既~
我有馬翠蘿既簽名係本書到牙~
全靠catherine~ hee hee~
聽完之後.. 又有15MINS小息..
小息之後就玩攤位..
zita佢地個副社超好人牙~ 佢問zita D問題~大部分都係我同蟹子答~
好低能牙我地,我地話唐三藏去西天取經笑死ZITA~
挽完~找chowsir~佢應成左我放學教我做maths~
但居然找唔度佢~哇~又講大話~曾死你牙!!
好左最後係地下見到佢~哼哼~
返屋企~發毛~
聽日我生日牙~但1D生日氣分都冇~
都係女女最好~愛死你牙~
至後同Zita & Fanling堡粥~
THEN~洗白白~
洗完白白就同蟹子堡粥仔~
牙爸送左份Present俾我~thx~
至後有大餐食~正正牙~
好期待聽日牙!!29/4!!!
|
|
|
麥精 於 2006-04-30 06:29 PM 發表:
生日快樂!,,
----------------
回覆..
哼哼.. 明明係靠我.. 哼哼哼 ><"
回覆..
T T 寫D野真係好似 ==
----------------
YEAH! ,,好期待D相相,, 快D俾PW我喔 >V<"
|
網主回覆
|
1.)下~係咩~咁~唔該曬~
******---------------------------------
2.)你講咩牙~唔係好明~
******--------------------------------
3.)佢都未俾我~不過唔好同蟹子講牙!!! |
|
| Posted at 2006-04-30 08:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
蟹子,, 於 2006-04-29 08:28 PM 發表:
Happy Birthday To you,,
Happy Birthday To you,,
Happy Birthday To Esther,,
Happy Birthday To you!!
呵呵,,我係米好乖乖呢,,
唱生日歌俾你聽**
生日快樂!!
|
網主回覆
Posted at 2006-04-30 08:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|