好耐無返黎呢度,一口氣睇左20頁過去o既自己,只覺得自己一日比一日退步
我再寫唔出溫暖o既文字 再無面對未來o既勇氣 更無活在當下o既決心/信心
我覺得好難過......
人
唔係應該會吸取經驗,慢慢進步o既咩?