| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 5 月 26 日 星期三  |
| 2010-05-26 |
分類: 未分類 |
今日好似講左最後成績..
全班第2,有錢收,,嘿嘿
全級第5
下次比d心機呀><
下次要努力d..希望可以全級頭3啦
打埋呢個星期機開始溫書,
黃仔,幾時開始溫呀-.-
各位:
視讀書如遊戲
更有樂趣
視讀書如責任
只有壓力
|
|
|
+oil... 視讀書如遊戲
更有樂趣
視讀書如責任
只有壓力
讚讚讚讚.... cm...=]
|
|
|
DK_DS 於 2010-05-26 10:58 PM 發表:
cm~! 請食飯~!
|
網主回覆
溫書先啦..
你大考考得好><
一定請=[ Posted at 2010-05-26 11:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ah_yo 於 2010-05-26 10:52 PM 發表:
cM=]
|
網主回覆
真快手-- Posted at 2010-05-26 10:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|