要屌要插 由你地
你地做乜野?
去完camp一樣嘈 搞到好似仲衰左咁
又話改? 改乜春? 喊? 剩係識扮野? 記唔記唔係扮幾日要扮就扮成年啦
夠未呀 上堂又嘈 煩少陣啦 真係當自己大曬咩 顧下人感受得唔得?
日日係到嘈 學唔到野你地既事唔好拉d想學野既人落水啦
某幾個真係好煩囉 講少陣野會死嫁咩? 有時 d野好笑 笑下咪算囉 做乜自己又要答多幾句? 你地應承左sir miss d乜?
真係得把口? 3a個名唔夠臭?
你地真係好撚煩 識少少野係到嘈
仲有我打波係廢 我係運動差 咁又點? 做咩要成為你米取笑對象? 我平時已經好容忍 容忍係有限度 唔該我比面唔嘈你地就咪煩我啦
最開心一件事-- 下學期體適能
9分鍾跑到27個圈 ><
唔係因為唔開心都唔出去跑下步-0-
真係要多謝某人lo 哈哈==
|