柒哲
利用辛苦來填滿空虛的感覺,
努力地追求開心快樂的感覺。
Eugene_Soo
暱稱: 柒哲
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-03-21
2010-11-15
2010-10-14
2010-10-05
2010-09-28
文章分類
全部 (82)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 82
留言總數: 303
今日人氣: 2
累積人氣: 2003
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 21 日  星期日   晴天


2010-02-21 分類: 未分類

今朝11點幾起身..

飛的趕去荃灣飲茶同最後1日拜年--

之後去左9龍塘同我家姐d fd打左陣波..

之後返左新城市拎眼鏡

返到屋企8點

沖埋涼 做左1樣功課就...利是0.0

得13**

不過我差呀媽好似1300以下...

今年利是錢得返100左右

之後汁埋書包食埋杯麵

訓覺 8



2010 年 2 月 7 日  星期日   晴天


2010-02-07 分類: 未分類

要屌要插 由你地

你地做乜野?

去完camp一樣嘈 搞到好似仲衰左咁

又話改? 改乜春? 喊? 剩係識扮野? 記唔記唔係扮幾日要扮就扮成年啦

夠未呀 上堂又嘈 煩少陣啦 真係當自己大曬咩 顧下人感受得唔得?

日日係到嘈 學唔到野你地既事唔好拉d想學野既人落水啦

某幾個真係好煩囉 講少陣野會死嫁咩? 有時 d野好笑 笑下咪算囉 做乜自己又要答多幾句? 你地應承左sir miss d乜?

真係得把口? 3a個名唔夠臭?

你地真係好撚煩 識少少野係到嘈

 

仲有我打波係廢 我係運動差 咁又點? 做咩要成為你米取笑對象? 我平時已經好容忍 容忍係有限度 唔該我比面唔嘈你地就咪煩我啦

最開心一件事-- 下學期體適能

9分鍾跑到27個圈 ><

唔係因為唔開心都唔出去跑下步-0-

真係要多謝某人lo 哈哈==

 



2010 年 1 月 21 日  星期四   晴天


2010-01-21 分類: 未分類

終於哭了?

說不出的感覺--

動漫:clannad 第2季...



2010 年 1 月 15 日  星期五   晴天


2010-01-15 分類: 未分類

我的實力 恆心 只係得咁多~"~

幾時先可以認認真真 做1件事..

我諗我做到學識1個忍字 再唔要1個懶字...就已經好好..

太多野要忍喇..

懶仲離譜..考試.. 打10粒鍾 溫書都唔知有冇1個鍾

 



2010 年 1 月 1 日  星期五   晴天


2010-01-01 分類: 未分類

就快又要返學..

呢排又有個種唔想返學既感覺..

雖然打機真係好悶-- 不過都上左腦~"~

星期6開始做功課

有冇人一齊溫書啊==