今日係我番左大陸既第二日
今日好開心....可以同表姐個囝囝玩....爽爽
但係佢都唔肯俾我地抱.....得個撩字....有d無引
不過算啦....之後去左表姐夫開果個大排檔度玩左一陣就番去阿婆果邊啦
本來媽媽同家姐佢地都諗住26號先出既.....
但係家姐又話約左人去camp...哥哥又要番迪士尼啵
所以一致決定聽日就走lu.............
一日過得真快......