Eva_pigpig Princess's Diary
We become what we choose!!
LOVE is......
Eva_pigpig
暱稱: Eva_B
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
失敗......4ever失敗....
2007-07-21
2007-07-12
Busy
2007-07-03
文章分類
全部 (21)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
站內搜尋
2007 年 7 月 2 日  星期一   雨天


2007-07-02 開心 分類: 未分類

尋日無時間打blog,

Sor"

我尋日同左同左Sarah一齊出去buy畢業禮物....

我地11點出去千色店。

我地落完車之後,

就上去精品部買禮物!!

我簡牙簡,

簡左$171.9呀!!

我買完後,

好怕媽咪鬧呀!!

我地之後再去三聯buy卡,

又洗左$10  la!!

但我see到我D禮物,

講真,

真係有D滿足感,

都shopping得勁HIGH!!

之後,

我仲要影埋貼紙相........

如果我有送禮物俾你,

希望你like啦!!

你地有無buy畢業禮物呀??

byebye

LOVE U ge Eva_pigpig上



2007 年 6 月 29 日  星期五   晴天


2007-06-29 分類: 未分類

我都有幾日無打日記lu!!

我求下你啦!!

唔好再扮野啦!!

我知........

我係無朋友將我放在NO.1(可能有D人有,我唸無)

我就黎死啦!!

我ge xx水平可能唔夠你高,

不過你放過我啦!!

我係一個比你差ge女仔,

可能你ge F.D.比我多好多.......(唔想講)

講返其它野啦!

今日畢業茶會,

見唔到Mr Lo,

一直同自已講:

係唔係唔得閑有野做呢!!

唉...

點解你唔上黎呀!

但同Sarah一齊食野,

都好好!

你地有無唸過buy畢業禮物呀??

 

 

 

 



2007 年 6 月 25 日  星期一   晴天


2007-06-25 愉快 分類: 未分類

今日去服務生旅行,

我地去左馬鞍山郊野公園呀!!

好好玩呀!!

不過好HOT呀!!

我影左超多相呀!!(相在最底)

呢D相好靚呀!!

今次我地無BBQ,

becase我地組得一個人同意BBQ炸,

SO我地野餐。

我地在位到都幾悶嫁!!

我地今次同左BOY一組!

我地bring左羽毛球拍去都無打到,

我地bring左UNO都無玩到。

好彩我bring左吹泡泡同吹膠汽球,

同Sarah玩得好Haapy。

同左好多人影相!

如果你有同我玩ge話,

多謝你令我咁Haapy!!

THX!!

靚靚相(大多數每人只會有一張(除了我)

每張也有簡介haha!!

   ↓

    

                                我同文慧ge cute相!!!

                              我同Crystal ge靚靚照....

                                 我同Angel ge LOVE LOVE 照}}}}}

                      我同Winnie ge Yea照'''''

                              我同Sarah ge形仔照------

                            我同Wincy ge笑笑照*******

                   我ge 吹泡泡照^^@@!!

                              我同Sarah吹ge泡泡繽紛世界<<<<<<

                       我同我地吹ge膠汽球合照^e^

                       扮膠氣球 ge Eva$$$$$$

                          我同Jackie   ee照[[[[[[[[[[

                               我同嘉倩一齊玩完ge照照=====

                       我同丹婷ge大頭照~~~~~~~~

                      我同文慧ge搞野照:::::::::::::::::::

                       我同Sarah&Anson ge   氣概照\/\/\/\/\矮矮的我

 

                      我同Sarah  ge呀sir照##########

 

                          我返黎gegood作

          

                                    2幅都是我的good作(靚嗎??)

 



2007 年 6 月 20 日  星期三   晴天


自卑 感動 分類: 未分類

今日

做完TSA模擬試卷後,

感到好自卑又失敗

看見我同xx和xx一齊企起身時

好核突開始想cry!!

之後,

仲要俾xx講多幾句(Not Sarah)

真係開始cry啦!!

發現自已好失敗呀!

xx任講ge話,

令我.......

專貴ge你,

覺唔覺得我好幼稚呀??

專貴ge你,

覺得我佩眼鏡應該佩咩色??

也許,

也無人給我意見了!!

封神榜都做完啦,

該是我出場吧!!

但...

出到去無人see....

天呀!!

係唔係到到最尾,

你先讓人幫住傷痕走....

我唔希望呀!!

講返D happy野啦!

廢時悶親你...

你地ge服務生旅行同who一組呀??

現時我都唔知....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



2007 年 6 月 15 日  星期五   晴天


尋日ge事 鬱悶 分類: 未分類

尋日我喊左呀!!

我唔係因為人地而喊,

而係因為自已ge result而喊呀!!

雖然我喊ge time只係1分鐘,

但係都俾呀曾see到。

最幣ge係佢愈講我就愈想喊,

但都唔關呀曾事,

我中文差幾分就A嫁La!!

我好想繼續喊呀!!

我覺得好自卑呀!!

好彩前日(6/13)同左Sarah和Connie出去玩得Happy D炸!

首先,

我地去左千色店,

然後去左南(蜂)中心買野食同買野飲,

再去影好多貼紙相,HAHA!!

但派左成績表後都無人再理會我啦!!

唉!!願中學ge成績會好La!!

之後,

我就write左張紙仔俾Sarah,

我就去左洗手間喊啦!!

Tom see到我喊之後,

佢都無煩住我呀!!

好Happy呀Tom仲同我講「笑」呢個字!!

今日好刺平日咁過囉!!

D貼紙相有機會再電腦素描俾你地see LA!!