今日去服務生旅行,
我地去左馬鞍山郊野公園呀!!
好好玩呀!!
不過好HOT呀!!
我影左超多相呀!!(相在最底)
呢D相好靚呀!!
今次我地無BBQ,
becase我地組得一個人同意BBQ炸,
SO我地野餐。
我地在位到都幾悶嫁!!
我地今次同左BOY一組!
我地bring左羽毛球拍去都無打到,
我地bring左UNO都無玩到。
好彩我bring左吹泡泡同吹膠汽球,
同Sarah玩得好Haapy。
同左好多人影相!
如果你有同我玩ge話,
多謝你令我咁Haapy!!
THX!!
靚靚相(大多數每人只會有一張(除了我)
每張也有簡介haha!!
↓

我同文慧ge cute相!!!

我同Crystal ge靚靚照....

我同Angel ge LOVE LOVE 照}}}}}

我同Winnie ge Yea照'''''

我同Sarah ge形仔照------

我同Wincy ge笑笑照*******

我ge 吹泡泡照^^@@!!

我同Sarah吹ge泡泡繽紛世界<<<<<<

我同我地吹ge膠汽球合照^e^

扮膠氣球 ge Eva$$$$$$

我同Jackie ee照[[[[[[[[[[

我同嘉倩一齊玩完ge照照=====

我同丹婷ge大頭照~~~~~~~~

我同文慧ge搞野照:::::::::::::::::::

我同Sarah&Anson ge 氣概照\/\/\/\/\矮矮的我

我同Sarah ge呀sir照##########

我返黎gegood作

2幅都是我的good作(靚嗎??)
|