我好好好好好......傷心......因為我啲績好好好好好好bad......!
我俾人叫我xxxx(花名)好嬲!!!
我好想快啲到署假,因為我果時可以去玩。
仲有十日我就生日了!好開心!又有禮物收~!<----------臭臭
今日打住咁多先,tomorrow繼續。