唉...話咁快,新年又過左啦,,
你問我新年做過d咩??=.=
最有意義既莫過於去camp啦~
果日我7:30就要去到屯門集合,
咩住個咁重既包包仲要我搭去咁遠-3-冇良心...
去到,好彩唔洗行太多路就到左營地,,
之後我地就開始搭營啦...
之後又要我用幾枝竹整個架掛水袋啵...好攰也...
到左夜晚,,我地去左觀星,,我地又唔比開電筒,要我地摸黑行止山,
話咩感受大自然=_=差d整到我跌低,,親吻大自然=..=
我個fd無啦啦係度問,"點解咁夜仲咁多人既??"
之後我地望下佢指住果度.....無人!!!
仲要....果度係好多好多樹ga....之後梗係急急腳走啦~
上到去,,身水身汗,果度日頭就熱到乜,,夜晚又凍到乜咁喎!!=v=
去到果度先知道@..@星星唔係黃色,唔係白色,,而係藍色ga..真係好靚好靚.....
靚到我o哂咀,,唯一可以形容到既..就係比本人更靚-v-咁大家知道有幾靚啦~呵呵......
成個天都係,滿哂呀真係,,之後無啦啦彈左條佬出黎,,係度到我地講解,,
都唔知佢講緊邊度,冇理佢,,自己睇~~
之後,,我地竟然見到流星呀!!!
我咁大個女第一次見到流星!!!好快ga真係!!!
一閃就過啦~!!!之後我地成班人瞓哂落地睇,,後來好後悔咁做......=___="
番到去營地,,好快就瞓著,,夜晚無啦啦醒左,,聽到出面好多好多怪聲,好驚呀!!!
第二日悶悶地,,但係佢地話要我地2點幾起身睇日出!!!!又要行止山啦!!!
之後我地即刻瞓啦,,但係都好難瞓到....因為...各位一齊演奏交響樂,我,又點瞓到呢.....
之後我地行上山,,又"縣"崖又碎石!差d碌落山.....
行左3個幾鍾,,死咁濟,,曾經諗過跳落山=v="
上到去,淨係見到橙色一舊野=..=傷心......
之後就落番山,,執野,,番屋企~
去camp就講完啦,,
講下岩岩=.=
岩岩有d宜傢既人黎送傢"斯"啵,,
之後我係msn同瑾瑾傾計,,
出面好嘈好嘈,,
通常有陌生人係屋企,我係會係房唔出黎啦,,
後來果班人走左,,我就走出去,,
第一個反應係:o咀
第二個反應係:o咀
第三個反應係:都係o咀
唔係既話....我仲可以有咩反應!?
成個屋企變左充滿歐洲風味,乜都係木....除左梳化,電影等等......
仲見到呀媽呀爸笑笑口咁望住我=..=
好,講住咁多先....再見=.=
留cm呀.\[]/."
|