Cursor by www.Soup-Faerie.Com
☆ `TaKtak的心情日誌``
C0mmEnt``-____-v
Eve8888
暱稱: ‥TaK﹏×
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
虛偽的幸福`
大大的感謝>3<
2009-02-19
笑~@v@
倉鼠=v=
文章分類
全部 (27)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 27
留言總數: 72
今日人氣: 2
累積人氣: 2194
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 2 月 6 日  星期五   晴天


笑~@v@ 分類: 未分類

唉...話咁快,新年又過左啦,,

你問我新年做過d咩??=.=

最有意義既莫過於去camp啦~

果日我7:30就要去到屯門集合,

咩住個咁重既包包仲要我搭去咁遠-3-冇良心...

去到,好彩唔洗行太多路就到左營地,,

之後我地就開始搭營啦...

之後又要我用幾枝竹整個架掛水袋啵...好攰也...

到左夜晚,,我地去左觀星,,我地又唔比開電筒,要我地摸黑行止山,

話咩感受大自然=_=差d整到我跌低,,親吻大自然=..=

我個fd無啦啦係度問,"點解咁夜仲咁多人既??"

之後我地望下佢指住果度.....無人!!!

仲要....果度係好多好多樹ga....之後梗係急急腳走啦~

上到去,,身水身汗,果度日頭就熱到乜,,夜晚又凍到乜咁喎!!=v=

去到果度先知道@..@星星唔係黃色,唔係白色,,而係藍色ga..真係好靚好靚.....

靚到我o哂咀,,唯一可以形容到既..就係比本人更靚-v-咁大家知道有幾靚啦~呵呵......

成個天都係,滿哂呀真係,,之後無啦啦彈左條佬出黎,,係度到我地講解,,

都唔知佢講緊邊度,冇理佢,,自己睇~~

之後,,我地竟然見到流星呀!!!

我咁大個女第一次見到流星!!!好快ga真係!!!

一閃就過啦~!!!之後我地成班人瞓哂落地睇,,後來好後悔咁做......=___="

番到去營地,,好快就瞓著,,夜晚無啦啦醒左,,聽到出面好多好多怪聲,好驚呀!!!

第二日悶悶地,,但係佢地話要我地2點幾起身睇日出!!!!又要行止山啦!!!

之後我地即刻瞓啦,,但係都好難瞓到....因為...各位一齊演奏交響樂,我,又點瞓到呢.....

之後我地行上山,,又"縣"崖又碎石!差d碌落山.....

行左3個幾鍾,,死咁濟,,曾經諗過跳落山=v="

上到去,淨係見到橙色一舊野=..=傷心......

之後就落番山,,執野,,番屋企~

去camp就講完啦,,

講下岩岩=.=

岩岩有d宜傢既人黎送傢"斯"啵,,

之後我係msn同瑾瑾傾計,,

出面好嘈好嘈,,

通常有陌生人係屋企,我係會係房唔出黎啦,,

後來果班人走左,,我就走出去,,

第一個反應係:o咀

第二個反應係:o咀

第三個反應係:都係o咀

唔係既話....我仲可以有咩反應!?

成個屋企變左充滿歐洲風味,乜都係木....除左梳化,電影等等......

仲見到呀媽呀爸笑笑口咁望住我=..=

好,講住咁多先....再見=.=

留cm呀.\[]/."