文字 BODY{cursor: url(鼠網);} a {cursor: url(鼠網);}
exc1t1ing;D
+_▂為甚麼只可跟您維持朋友的愛▂ _*
+○愛你的這份勇氣,早已消失得無影無終﹏×╳
Exciting_123
暱稱: exciting^__^
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
f.t.island;D
:D
感動(:
3-7-2o1o
悶.
文章分類
全部 (138)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
my facebook=...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 138
留言總數: 1619
今日人氣: 27
累積人氣: 9989
站內搜尋
2009 年 7 月 4 日  星期六   晴天


玩得ho hapi. 分類: 未分類

講番琴日ge野先.
琴日朝早要去佛光街練波-_-

好鬼攰牙我.
因為某人五還錢ge原故搞到我冇錢用\__/.
好想快d練完波.
人地約左人ma.
換完3之後叫左牙婷出泥等黃健明.
牙婷好怕羞.
五使驚  我介紹俾你識拉xd
冇見佢3個月  完全識五出.
but依然咁cool-.-
1齊搭巴士去觀塘.
係架bus到同黄健明玩過3關xd
落車之後行去apm.
條友行樓梯 我同牙婷搭𨋢鬥快;p

覺得黃健明條友同我1齊出街會冇咁cool.
企係apm到等佢d fd.
仲有半粒鐘先到4點.
係apm到行街.
狂搭電梯同佢玩鬥高.
係咁搭電梯鬥高.
終於見到佢笑*v*
好難得笑然後打我個頭話我低頭.\/.
跟住我話超.
佢無lala話人.
同牙婷笑死.
我再話敵加^__^
3條友狂笑^__^
去無印.
佢請我食2包糖.
超好味$18蚊
有錢仔果然係有錢仔*v*
到4點半佢dfd先泥.
成大班.   同牙婷ho驚.
行遠d先.       佢地係到敍舊-_-
無lala有幾條友望住我地>_<
等到5點9睇冰河世紀3.
有幾個fd都5睇.
6條友睇.
笑死.
個森仔超好笑囉.
成場笑曬=)
睇完成7點.
佢地又傾去冰到食.
最尾去裕民坊食韓國燒烤.
佢地成班都冇同我地講野.
最尾傾到超hapi.
原來佢地好低能.
仲話15歲喎-.-
特別坐我對面果2個xd
除左黃健明and個donld令仔之外佢地都5令仔.
所以五使諗拉to某人xd
食到11點幾埋單.
黃健明請^V^
成千幾蚊.
有錢仔果然係有錢仔*v*
有米有米=}
到12點幾先番去.
俾牙爸打硬.
今朝俾牙爸趕左出街/_________\
好多謝黃健明開解我.
同我傾計 and幫我打番home.
+萬個thz :D
佢真好人^V^

發表時間:2009-07-06 11:02 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Exciting_123 的日誌)


yi2829 於 2009-07-07 04:50 PM 發表:
cmcm.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Lillian_lee 於 2009-07-06 07:27 PM 發表:
搞錯..
令仔唔介紹比我識xd
{講笑xdd}
cmcm^v^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好牙....介紹牙xd
Posted at 2009-07-07 10:06 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



babiii_fiii 於 2009-07-06 06:00 PM 發表:
c0mmen+'5.
最後1個cm喇babi'xd.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

五捨得/__\
Posted at 2009-07-06 06:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



babiii_fiii 於 2009-07-06 06:00 PM 發表:
cmcm'x4.
您同佢超fd囉x]'
成日唔理我/_\.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

sorry/__\
Posted at 2009-07-06 06:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



babiii_fiii 於 2009-07-06 05:58 PM 發表:
i l0v3 y0u'exciting babi xd'

c/\/\x3'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz 牙婷bb^o^
Posted at 2009-07-06 05:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



babiii_fiii 於 2009-07-06 05:58 PM 發表:
c/\/\x2'
我要比h0多h0多cm您xdddd;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯=]
thz=)
Posted at 2009-07-06 06:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



babiii_fiii 於 2009-07-06 05:57 PM 發表:
c/\/\c/\/\'
果日超好玩xddd.
佢真系笑左勁多囉'
1d都唔似您講話佢好C00l喎*V*.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

埂係xd

佢笑左勁多^__^
Posted at 2009-07-06 06:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



p1g_xDD 於 2009-07-06 05:15 PM 發表:
cmcm;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MrLuk_BaBii 於 2009-07-06 04:50 PM 發表:
cm-__-||
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nokiayan 於 2009-07-06 01:28 PM 發表:
exciting掰掰
我走嚕=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]