| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 4 日 星期六  |
| 玩得ho hapi. |
分類: 未分類 |
講番琴日ge野先.
琴日朝早要去佛光街練波-_-
好鬼攰牙我.
因為某人五還錢ge原故搞到我冇錢用\__/.
好想快d練完波.
人地約左人ma.
換完3之後叫左牙婷出泥等黃健明.
牙婷好怕羞.
五使驚 我介紹俾你識拉xd
冇見佢3個月 完全識五出.
but依然咁cool-.-
1齊搭巴士去觀塘.
係架bus到同黄健明玩過3關xd
落車之後行去apm.
條友行樓梯 我同牙婷搭𨋢鬥快;p
覺得黃健明條友同我1齊出街會冇咁cool.
企係apm到等佢d fd.
仲有半粒鐘先到4點.
係apm到行街.
狂搭電梯同佢玩鬥高.
係咁搭電梯鬥高.
終於見到佢笑*v*
好難得笑然後打我個頭話我低頭.\/.
跟住我話超.
佢無lala話人.
同牙婷笑死.
我再話敵加^__^
3條友狂笑^__^
去無印.
佢請我食2包糖.
超好味$18蚊
有錢仔果然係有錢仔*v*
到4點半佢dfd先泥.
成大班. 同牙婷ho驚.
行遠d先. 佢地係到敍舊-_-
無lala有幾條友望住我地>_<
等到5點9睇冰河世紀3.
有幾個fd都5睇.
6條友睇.
笑死.
個森仔超好笑囉.
成場笑曬=)
睇完成7點.
佢地又傾去冰到食.
最尾去裕民坊食韓國燒烤.
佢地成班都冇同我地講野.
最尾傾到超hapi.
原來佢地好低能.
仲話15歲喎-.-
特別坐我對面果2個xd
除左黃健明and個donld令仔之外佢地都5令仔.
所以五使諗拉to某人xd
食到11點幾埋單.
黃健明請^V^
成千幾蚊.
有錢仔果然係有錢仔*v*
有米有米=}
到12點幾先番去.
俾牙爸打硬.
今朝俾牙爸趕左出街/_________\
好多謝黃健明開解我.
同我傾計 and幫我打番home.
+萬個thz :D
佢真好人^V^
|
| 發表時間:2009-07-06 11:02 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
yi2829 於 2009-07-07 04:50 PM 發表:
cmcm.
|
|
|
搞錯.. 令仔唔介紹比我識xd {講笑xdd} cmcm^v^
|
網主回覆
好牙....介紹牙xd Posted at 2009-07-07 10:06 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
c0mmen+'5. 最後1個cm喇babi'xd.
|
網主回覆
五捨得/__\ Posted at 2009-07-06 06:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
cmcm'x4. 您同佢超fd囉x]' 成日唔理我/_\.
|
網主回覆
sorry/__\ Posted at 2009-07-06 06:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
i l0v3 y0u'exciting babi xd'
c/\/\x3'
|
網主回覆
thz 牙婷bb^o^ Posted at 2009-07-06 05:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
c/\/\x2' 我要比h0多h0多cm您xdddd;
|
網主回覆
嗯嗯=]
thz=) Posted at 2009-07-06 06:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
c/\/\c/\/\' 果日超好玩xddd. 佢真系笑左勁多囉' 1d都唔似您講話佢好C00l喎*V*.
|
網主回覆
埂係xd
佢笑左勁多^__^
Posted at 2009-07-06 06:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|