文字 BODY{cursor: url(鼠網);} a {cursor: url(鼠網);}
exc1t1ing;D
+_▂為甚麼只可跟您維持朋友的愛▂ _*
+○愛你的這份勇氣,早已消失得無影無終﹏×╳
Exciting_123
暱稱: exciting^__^
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
f.t.island;D
:D
感動(:
3-7-2o1o
悶.
文章分類
全部 (138)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
my facebook=...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 138
留言總數: 1619
今日人氣: 10
累積人氣: 10076
站內搜尋
2009 年 7 月 23 日  星期四   晴天


wif牙婷去swimming. 分類: 未分類

今朝係屋企諗左好多野.
諗番琴日您地留ge cm=).
我真係好開心有您地班咁錫我ge fdz.
您地對我真係好好.
我1定五會忘記您地咁錫我=].
我有五開心1定會揾您地班友仔.
等您地五開心我都會揾您地咖,
下畫wif牙婷去swimming.
行行下竟然見到田天保n陳柏然.

嚇死我牙.    我着住條沙灘褲n踢拖囉.
去到泳池  真係超正.  勁舒服.

好涼牙^v^.
跟住有3個紋左身既大隻佬.
問我識五識游水囉-_-.
跟住係到狂搞gag囉.
然後我就係個泳池狂笑.
無耐wif牙婷去左凍水池.
我係到目不轉睛咁望住個救生員.
覺得佢勁後生囉.
得二十歲-_-.
跟住個救生員行落左落.
問幾歲.
我話14歲牙.
佢話下您咁細個咋咩.
以為您16歲添.
哇哈哈哈  
原來我游水個樣咁成熟咖^v^.
您地係咪不能置信呢xd..
游完水 沖埋涼之後.
準備走ge時候又見到個救生員n佢個fd.
佢個fd問我係咪想約個救生員食飯囉-_-.
跟住牙婷走左又見到個救生員-_________-
佢問我拎電話-.-
20歲五岩我  太成熟拉xd
到夜晚番到屋企ge時候比牙爸打/__\
點解您要用暴力對待我.
點解您要對我權打腳踢.
您有冇當過我係您個女牙.
難道真的是個廢人麽...?!
難道我就是您的發洩工具...?!
難道我真的那麽討厭...?!
我俾您打到流血  打到踵左  打到疼
就係我犯賤...?!
我係人  五係公仔牙.
我有生命架  我會痛咖.
點解您要咁對我...?!
您揾d書打我  踢我  打我.
您就好開心...?!
您有冇諗過我既感受...?!
點解我d fd對我咁好.
您就對我咁差.
點解我d fd咁錫我咁關心我.
您就淨係識打我.
您知道我的心有多痛麽;?
我真係好愛您地.
我已沒有親情.
只剩下您們/___\
您們會剩下我1人嗎?
您們會離棄我嗎?
您們會不顧我嗎?
為什麼父母都討厭我/____\
hate  home n  family!__________!

發表時間:2009-07-24 02:15 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Exciting_123 的日誌)


lyh0522 於 2009-08-04 10:24 AM 發表:
Cm;]`
只要想你有的.你便會快樂xD`
如果你真係好唔開心.
你去同d Fd子去玩...
好快會唔記得.
Be hApPy;]`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Lillian_lee 於 2009-07-25 05:49 PM 發表:
h0衰l0r你daddy!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯.
Posted at 2009-07-25 06:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yi2829 於 2009-07-24 11:38 PM 發表:
cmcm.
開心啲;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz.
Posted at 2009-07-25 06:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



levifok 於 2009-07-24 11:03 PM 發表:
屋企人永遠都係咁嫁啦...
你要明佢地真正ge目的..^v^
cm to my fdfdfdfdfdfd
開心d啦,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係既.
Posted at 2009-07-25 06:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



amylam731 於 2009-07-24 06:39 PM 發表:
您有我地已經足夠(33
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯+_+
Posted at 2009-07-25 09:58 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kentwkm 於 2009-07-24 03:30 PM 發表:
1ST
你老豆就係咁嫁喇.
你又唔係第1日識佢呀
你有我地依班後援呵..
好姐妹.XD
COMMENT:]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉   咁又係既.
thz黃健明好姊妹^v^
Posted at 2009-07-25 09:57 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]