文字 BODY{cursor: url(鼠網);} a {cursor: url(鼠網);}
exc1t1ing;D
+_▂為甚麼只可跟您維持朋友的愛▂ _*
+○愛你的這份勇氣,早已消失得無影無終﹏×╳
Exciting_123
暱稱: exciting^__^
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
f.t.island;D
:D
感動(:
3-7-2o1o
悶.
文章分類
全部 (138)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
my facebook=...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 138
留言總數: 1619
今日人氣: 27
累積人氣: 10023
站內搜尋
2009 年 8 月 15 日  星期六   晴天


2009-08-15 分類: 未分類

妖.\ /. 我五想wif大羅1班囉.
影衰我xd
娘親救我牙  2d囉.
除左小燕n小曹之外全部都五熟-__-
有個大羅係到阻住曬.
msn有個叫牙波既仆街煩撚住曬.
狂add囉咩料.
我話左五鐘意您.
五該同我彈開喇.
叼您媽媽-_-
煩撚住曬.\ /.
1分鐘五應就add 4次.

勁想跳樓.
點解要咁迫我...?!
仲嫌我煩五夠...?!
五鐘意您就五鐘意您.
都冇得勉強咖.
您問幾多次都五鐘意您咖喇.
真係好煩.
求求您五好再煩我好嗎...?!
根本我到依家都接受五到我repeat.
根本我到依家都接受五到我升5到f.3.
根本我到依家都接受五到我仲係f.2
根本您地就五明我.
我真係好難愛.
每日都要扮冇事.
我知喊冇用.
但我亦揾五到堅強既理由.
依家開始五想點講野.
算喇我係廢柴泥.
我已看不請自己了.
我已失去方向了.
五想同您地講係廢事有d人話我扮可僯.
我真係好撚冇用/__\
我五會再去講.
五想好似個乞衣咁.
也許我真的是個廢人.
我會自己承受.


發表時間:2009-08-15 05:56 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Exciting_123 的日誌)


kentwkm 於 2009-08-16 09:25 AM 發表:
比d心機喇...話唔定你重讀依年.
令你學番曬你f.2d野喇.未嘗係一件好事呀.
對你張來還不錯的呢.
你唸下喇..係唔係好多人.f.3,f.4就比人踢出校.
依家你只係重讀咋..
話唔定你比心機.成績好可以跳番上f.3呢.
依個世界冇野係唔可能嫁..
所以唔好咁就放棄喇...
comment:]
加油加油.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

黃健明您同我講左咁多野.
都係想我好.
but我真係好難去f0rget.
我會努力d.
真係好冇mood.
真係好thz you
您對我真係好好.
您真係我好好既姊妹.
好姊妹牙*v*
Posted at 2009-08-16 09:57 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kaman_1231 於 2009-08-15 10:15 PM 發表:
be happY =]
c0mment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



p1g_xDD 於 2009-08-15 09:07 PM 發表:
咪甘諗拉`=]
傻豬豬;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Lillian_lee 於 2009-08-15 08:57 PM 發表:
冷靜冷靜..
西瓜`我sUp你;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nokiayan 於 2009-08-15 07:18 PM 發表:
吾好吾開心;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



levifok 於 2009-08-15 06:51 PM 發表:
cm啦..
好啦好啦..
我要走啦..
88..
開心d啦..
1,2,3---笑.^b^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



levifok 於 2009-08-15 06:50 PM 發表:
cm啦..
重讀一年等於多一個機會丫..
唔好咁灰..
cm4
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



levifok 於 2009-08-15 06:49 PM 發表:
cm啦..
有咩就講出黎啦..
唔講仲辛苦丫..
可以同我講嫁wor..
cm3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



levifok 於 2009-08-15 06:49 PM 發表:
cm啦..
我會十卜你嫁..
cm2
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



levifok 於 2009-08-15 06:48 PM 發表:
cm啦..
唔好咁啦..
我都係重讀姐..
唔駛咁介意嫁wor..
cm1
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]