| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 29 日 星期二  |
| ◆. |
分類: 未分類 |
成日出街-v-
冇温過書-v-
星期6再去溜冰睇戲^3^
正:)
約左牙婷and啓思班人;D
應該勁好玩.
琴日去mk 行街.
去j0r Giordono買左件cheer U up既嬲>3
0kay令^_^
前2日又去j0r南丫島玩;)
仲末開始温書/3\
faceb00k喇._.
五想打q00za 懶-3-
得番下週日.一冇人約0,0
|
| 發表時間:2009-12-29 03:56 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
i will:) Posted at 2009-12-29 10:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz:) Posted at 2009-12-29 10:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
:D Posted at 2009-12-29 10:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|