| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 6 月 28 日 星期一  |
:)  |
分類: 未分類 |
好我今日打qooza xd
半年冇打喇wo xd
琴日真係勁開心^v^
牙pui生日xd
wkm等我放學點知勁多人見到xd-3-
跟住去朗豪坊食野又見到曉儀佢地xd
撞到勁多人xd
去食拉麵勁好味xd
條友勁on9囉同您出去影哀我xd
but好姐妹牙ma冇計喇xd
之後行街行街行街:D
等佢個fd;>
點知係金毛介以為好串xd
點知好kai xd
一d都五惡既xd
又食煙.\/.
狂扯煙-,-
食完又買xd
之後搵pui b>3
佢條新仔都okay nice xd(:
又係條街到食-_-
去唱k^_^
狂唱合唱xd
wkm您女聲勁難聽xd
牙pui唱分手要狠比佢條仔聽 勁0n9xd
嘉怡同家琪終於到喇(k)
同嘉怡傾心事xd
呵呵xd
換jor 3;>
唱歌唱歌xd
有5條友係甘食煙囉;
成間房都爆臭:(
d煙堆jor3個煙灰缸(Y)
on9基佬臨完果時sin泥-,-
搭bus去牙pui屋企xd
佢bf走lu xd
同wkm牙pui and個毛金玩啤牌xd
hea足2柆鐘xd
基佬同個金毛都走jor喇(:
好肚餓牙xd
8:oo 5個人一齊搭taxi to mk食韓燒xd^v^
搵牙pui屋企人sin ^v^
佢屋企人請我地食韓燒xd:D
勁興奮xd
嘉怡讚我醒囉勁輿奮xd
好好味xd
我竟然見到牙pui baba自拍囉xd
笑到我地肚痛xd^_^`
食完都10:230(:
wkm您勁過份\__/
佢您竟然叫您個司機泥接佢您.\/.
您好野!_!
等家琪條仔泥(:
wif牙pui and嘉怡影貼紙相:D
11點幾反到去:)
點知mama五理我:(
佢話我成身都係煙味:(
沖完涼仲係勁大陣味.\/.
佢仲五理我牙:(
我成日要出去:(
佢五比$我點算:(?
牙PUI您有一大班FD同您過生日您係咪好HAPI呢xd
|
| 發表時間:2010-06-29 05:11 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
THZ^V^ Posted at 2010-06-30 02:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
ths:) Posted at 2010-06-30 02:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz._. Posted at 2010-06-30 02:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
why:(? Posted at 2010-06-30 02:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
搞番掂:) Posted at 2010-06-29 06:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
sriccc 於 2010-06-29 05:22 PM 發表:
kai^0^
|
網主回覆
thz(: Posted at 2010-06-29 04:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz._. Posted at 2010-06-29 04:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz您:) Posted at 2010-06-29 04:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|