今日又係甘...又係做功課...><唉,,,,無野好講...跟住4點幾番籃球..^^
ok啦...無咩特別野髮生..,,不過打波開場都幾好玩..幾剌激.!^^!希~望日後都係
甘啦!*.*
我想問下你地啊....你地聽日去邊到倒數啊...,?? 唔介意就講底
啦..!^^!睇下撞唔撞到你地..!!(特別係籃球班戈d啊)我應該會去籃灣湖廣
場...!!有緣既話希望撞到你地啦!!!今日就係喱到同大+講再見...bye bye..!!
邊個可以教我做功課啊......我真係唔識做啊..==..!!