今日係2009年第一日番學...都幾期待下+...不過琴晚訓唔著...朝早又係
到黑眼訓..又做唔齊功課..比人罵..超黑仔啊!!~~特別係上周圍懶既堂....哈
哈~~講佛經...
不過,,番籃球戈時精神十足..老虎都打得幾隻啊~哈!!!!but開場戈時整親
婷婷啊...非常之對唔起...but係東京撞到婷婷啊...同佢一齊番屋企...kaka..
唉....離比賽仲有兩日咋....好緊張啊.~~~哈!!!!!
聽日要測英學啊,,,點算啊,,,,仲未識解啊...嗚~~~~