不懂得怎麼去愛你...
F1R
暱稱: IVY
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-10-10
2009-09-27
2009-09-18
2009-09-12
2009-09-06
文章分類
全部 (106)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 106
留言總數: 512
今日人氣: 4
累積人氣: 3741
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 2 日  星期五   晴天


         2009-01-02 害羞分類: 未分類

      今日係2009年第一日番學...都幾期待下+...不過琴晚訓唔著...朝早又係

到黑眼訓..又做唔齊功課..比人罵..超黑仔啊!!~~特別係上周圍懶既堂....哈

哈~~講佛經...

       不過,,番籃球戈時精神十足..老虎都打得幾隻啊~哈!!!!but開場戈時整親

婷婷啊...非常之對唔起...but係東京撞到婷婷啊...同佢一齊番屋企...kaka..

        唉....離比賽仲有兩日咋....好緊張啊.~~~哈!!!!!

        聽日要測英學啊,,,點算啊,,,,仲未識解啊...嗚~~~~






訪客留言 (返回 F1R 的日誌)


yan421950 於 2009-01-02 11:23 PM 發表:
比賽加油LA..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yan421950 於 2009-01-02 11:23 PM 發表:
死LA..英文丫..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TENG5 於 2009-01-02 11:14 PM 發表:
我無野WO...
比賽加油喔!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]