今日下午上台試唱...敏琪..亂毛..綺(同)姐姐佢地唱得超hi啊...全場d人都係
到叫...佢地既感艷力真係超勁啊...而我..哈哈..好想死啊..唱到好似有走音...冇聽戈d人
今日真係行運啊!!點算啊..我一上台就好驚啦..根本就唔感開聲...嗚嗚..!!!
不過到比賽戈日我會加油+...支持我既人就留cm啦...........