今日十一點幾就起左身..仲好眼訓..下午番籃球..梁生派利是..再開場..人叮人..超累
lo...無咩氣...再去食野...婷婷..hide..唐姐姐..ce..係到罵人..超好笑..哈!!!
番到hm同哥哥玩鋤d...一開始比人三炒...輸到落尾..輸成百幾蚊...嗚..
2+同人去睇戲...如果想睇就call我la