今日對勞校....就黎激死我啦...戈條甘既仆街球正..佢都唔識吹..狂吹我地犯規..人地打人打到出曬
面..走步走到飛上天都唔吹佢地....你有冇野啊..我知我地靚女(姐係甘講)..都唔使成日望主我地瓜..冇曬野講lo..
好彩臨尾戈節報曬愁..嫦嫦back佢地個波...我就摸番佢地既重要部位..都唔算過分姐...哈......
算la...分齡先報愁...你地小心d啊...........................