不懂得怎麼去愛你...
F1R
暱稱: IVY
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-10-10
2009-09-27
2009-09-18
2009-09-12
2009-09-06
文章分類
全部 (106)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 106
留言總數: 512
今日人氣: 46
累積人氣: 3783
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 2 月 12 日  星期四   晴天


         2009-02-12 分類: 未分類

           近排都唔知做咩事..就黎比賽啦..我d情緒仲唔係好穩定...d動作鬼甘樣衰..嗚嗚..我唔想係學界冇名次

啊...我2+好大壓力啊...!!>-<........

           今日上堂好無聊啊..又累..訓左2堂..哈..上英文..溫習..數學..聽書..pe..跑12個圈..跑死我la..就黎斷

氣...下午上3堂都係甘無聊..唉..放學諗住去睇姐姐比賽..諗諗下..都係無去..去唔去都係甘+啦..跟住番屋企....

           唔洗諗...我都知姐姐你地會嬴+啦..因為姐姐們是最棒的...哈哈.....






訪客留言 (返回 F1R 的日誌)


TENG5 於 2009-02-15 12:46 PM 發表:
早在你地輸左兩場已經無機會...==
算啦~ 下年再黎過LOR....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tracy1001 於 2009-02-14 10:29 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yan421950 於 2009-02-13 08:32 PM 發表:
跑12個圈佢而家仲話要重跑LO!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yan421950 於 2009-02-13 08:31 PM 發表:
NO..1..COMMENT=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]